خانوما بهترین راه جلوگیری چیه ؟!

۹ پاسخ

رابطه نداشتن😂

بریدن چیزی شوشوی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 من طبیعی هست خدا شکر تا الان چیزی نشد قرص هم نمیتونم بخورم به کاندوم حسایت دارم دستگاه هم میترسم

طبیعی ،البته اگه بتونید درست پیش برید
من خودم طبیعی جلوگیری میکنم مشکلیم نداشتم تا الان

ببین گلم واقعیت بهترین و سالم ترین روش فقط و فقط طبیعی به شرط اطمینان از هم دیگه ولی بعدش کاندوم
قرص و آمپول و اینا هم همشون عوارض داره

من انقد میترسم هم قرص میخورم هم طبیعی شوهرم جلوگیری میکنه 😂😂😁

طبیعی
خداروشکر چیزی هم نبوده

نکردن🤣🤣🤣

بخت و اقبال😐 یکی رو میبینی بچه می خواد جلوگیری نمیکنه بچه دار نمیشه.یکی رو میبینی صد روش جلوگیری میکنه باز بارادار میشه

دستگاه

سوال های مرتبط

مامان lian مامان lian ۴ سالگی
مامان آقا محمدطاها مامان آقا محمدطاها ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد