۷ پاسخ

من که با دوتا بچه راحت هم آشپزی میکنم

وای خدااا پاهاشو گاز بزنی 🥲🥲🤤

انگار خوده منم😂دقیقا همین مدلی

من میذارمش تو کریر میریم تو اشپرخونه دوتایی آشپزی میکنیم

وای خیلی سخته با بچه

آخی عزیزم 😋😂

با این حجم سیب زمینی نگینی چی میخواهی بپزی؟

سوال های مرتبط

مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی