۶ پاسخ

من از۴ماهونبم به پیشنهاد دکتر بافرنی شروع کردم ارد برنج خونگی
یک قاشق ارد برنج با پنج قاشق اب جوشیده سرد شده حتما باید سردباشه رو گاز میذاریم درجه کم هم میزنیم ته نگیره بعد۴مین میشه بعد خاموش میکنیم شیر خودت یا شیرخشک ۸سیسی بعد اینکه ازحرارت افتاد اضاف میکنیم میدیم بچه بخوره من کره هم میزنم ک یبوست نده ارد برنج فقط اینکه شیر مادر با شیرخشک حرارت نباید ببینه

من چند ی هفته پوره سیب درختی دادم الان سه چهار روزه فرنی درس میکنم داخلشم سیب درختی میریزم میکس میکنم میدم بهش خیلیم دوس داره فداش بشم😍

ارد برنجی که خودت درست کردی به اندازه یه قاشق سر صاف و اب سرد نصف بیشتر لیوان هم بزن بزار گاز شعله خیلی کم حدود ۱۵دقیقه اینا بپزه ،البته اگه خواسی میتونی قد نخود نبات سفید بزنی

با فرنی شروع نکنین

پوره میوه سیب پخته

۴ ماهگی زود نیست
حالا صلاح خودته گلم
یکم‌اب با ارد برنج قاطی کن هم بزن بعد بزار رو شلعه یکم غلیظ شه
کم کم چیزای مث موز
خرما
چیزای دیگ قاطی کنی بدی

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی