من سه چهار روز میشه
اوخودا جیگرخان❤❤❤
من چون پسرم کم وزن بود از ۴ماهگی
عیجونننمم🥹♥️
من ۵ ماهو ۲۰ روز اینا بود
از ۵ ماه
۵ماه و ۷روز
شیر پاستوریزه پرچرب و ارد برنج هم بزن یکدست بشه بعدم رو شعله بزار هم بزن تا یکم غلیظ بشه
پایان شش ماهگی حتما
با آرد برنج
من از پایان ۴ماهگی
۲ق مربا خوری ارد برنج ۱تیکه کوچیک نبات و اب سرد جوشیده
ارد برنج که قشک تو اب حل شد یک دست شد میزارم رو حرارت تا به غلظتی که میخوام برسه
گهواره چقد عکسو بی کیفیت میکنه😑
من پسرم از ۶ماهگی به بعد داده بودم دخترم هم از۶ماهگی میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.