مامانا از کی ب نینیاتون آب دادین؟

۸ پاسخ

ازشروع غذای کمکی

از ۴ ماهگی

از زمان شروع غذای کمکی

اگه شیرخشک میدی بایداب بهش بدی فقطباشیرمادرتاشش ماهگی بایداب داد

منم هی میگم بدم ندم موندم والا☹️

من از همین دو ماهگی با مشورت پزشک البته در حد ده سیسی

موقعی که غذا خورشد

همزمان با شروع کمکیش ..

سوال های مرتبط

مامان هیراد 👶🏻🩵 مامان هیراد 👶🏻🩵 ۵ ماهگی