مامانا از کی به بچه هاتون اب دادین ؟!

۵ پاسخ

از ۵ماهگی

اگر شیرخشکیه تا ۶ ماه نمی‌خواد

70روزشه چند روزه دارم میدم دوسی سی درطول روز دکتر گفت

من الان اب تصویه جوشیده شده بهش میدم چون هوا گرمه تشنه میشه

سوال منم هست که ایندفعه رفتم دکتر ازش بپرسم

سوال های مرتبط

مامان جانا💗🧸 مامان جانا💗🧸 ۱۰ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی