از کی به بچه هاتون غذا دادین

۳ پاسخ

با دکترش مشورت کن
بچه ها با هم‌یکی نیستن
دکترا بیشتر به اونایی که رفلاکس دارن
پیشنهاد میکنن زودتر شروع کنن
بستگی داره کلا

من از ۵ ماه

۵ماه و ۱۶روز بود دادم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آوید مامان آوید ۱۱ ماهگی
مامان جانا💗🧸 مامان جانا💗🧸 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان اریامهر مامان اریامهر ۱۴ ماهگی
مامان هیراد 👶🏻🩵 مامان هیراد 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی