طبیعیه یکم طول میکشه تا خوب شه نگران نشو دستکاریشم نکن
اره حالا حالام جاش نمیرهههه
ای خودا پشماشو😂😍
اره ولش کن برای پسر منم این جوری بود دست نزن
طبیعی دست بهش نزن خودش خوب میشه
میگم اینکه اصلا زخم نشه و چرک نکنه طبیعیه؟؟؟
پسر من یک ماهه بود جاش اینجوری شد بعدشم خودش زخم شد خوب شد من اصلا دست نزدم
اره بعد خودش خشک میشه میوفته
اره طبیعیه خواهش میکنم دست نزن مث اون مادر نادونی ک فشار داده بود خالیش کرده بود🥲
اره عزیزم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.