۳ پاسخ

۱۰ ماهه دیگه نوزاد نیست
آره چون شکرش زیاده
خانگی خوبه

یکم دیگه فصلش میشه خودت درست کن جانم،ندی بهتره ولی خب اگه یه بار در ماه دادی هم بنظرم اوکی هست چون یه بار در ماهه

نارگیلش رو نمیدونم ولی مقدار زیادی شکر داره و خوب نیست براش

سوال های مرتبط

بابای سیدسلیمان بابای سیدسلیمان ۱۵ ماهگی