۲ پاسخ

سلام پسرم ده ماهه است و از امروز سرفه می‌کنه و آبریزش بینی داشت بهش آموکسی سیلن ۱۲۵میدم میتونم سیتریزین و اکسپستورانت هم بهش بدم؟

نه بزن دکتر داد واسه پسرم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای من مامان دوقلوهای من ۱۴ ماهگی