تا چند ساعت بعد سزارین چیزی نباید خورد؟؟؟

۱۲ پاسخ

تا ۸ساعت بعداز ۸ساعت با مایعات شروع کن

اووو ۱۲ ساعت یه سریا میگن. من گشنممم میشههه😂😵‍💫

من ساعت ۱۰ از اتاق عمل اومدم ... ساعت ۴ ونیم عصر گفتن مایعات بخور فقط دیگه ۸ ونیم شب گفتن شام مث اب جوجه یا سوپ بخور

اون همه ناشتایی قبلش اون همه بعدش حالت تهوع نمیگیریم؟؟؟

12ساعت

من ساعت ۱۰ صبح سز شدم
ساعت ۸ شب فقط مایعات خوردم تا فرداش

وای هم قبلش نخوری هم بعدش؟🫠اصلا ادم شکمویی نیستم ولی حس میکنم ضعف میرم

من ساعت 7:40شب زایمان کردم تا ۶صبح حق چیزیو نداشتم بخورم 😩😩

من هشت ساعت بعد عمل پاشدم و شروع کردم مایعات خوردن

فردا صبح میتونی بخوری

تا ۱۲ساعت ن چیزی باید بخوری حتی اب ن تکون بخوری

12ساعت

سوال های مرتبط

مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی
مامان ویهان👶💋🩵 مامان ویهان👶💋🩵 ۸ ماهگی
مامان fffcc مامان fffcc هفته سی‌ونهم بارداری