ببینن مثلا من از امشب 12 شب ناشتا موندم تا فردا سه ظهر که سزارین شدم
بعد از سزارین هم تا 11 شب هیچی نخوردم و تنها چیزی که مجازی بخوری ، چای شیرین و نون سوخاری هستش ، بعدش میتونی نسکافه بخوری ، تا خود فردا که مرخص میشی همینه . چای و نون سوخاری و پنیر هم اضافه میکنن
معمولا از سه چهار ساعت بعد میگن چایی بخور و ابمیوه ولی من گشنم بود یواشکی یه شیرینی خوردم 😅😅
فک کنم ۷،۸ ساعت نباید چیزی بخوری.
۸ساعت فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.