بعد از عمل سزارین تا چن ساعت نباید چیزی بخوریم؟

۴ پاسخ

ببینن مثلا من از امشب 12 شب ناشتا موندم تا فردا سه ظهر که سزارین شدم
بعد از سزارین هم تا 11 شب هیچی نخوردم و تنها چیزی که مجازی بخوری ، چای شیرین و نون سوخاری هستش ، بعدش میتونی نسکافه بخوری ، تا خود فردا که مرخص میشی همینه . چای و نون سوخاری و پنیر هم اضافه میکنن

معمولا از سه چهار ساعت بعد میگن چایی بخور و ابمیوه ولی من گشنم بود یواشکی یه شیرینی خوردم 😅😅

فک کنم ۷،۸ ساعت نباید چیزی بخوری.

۸ساعت فک کنم

سوال های مرتبط

مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد