خانما اگر جفت پایین باشه سزارین میشی؟؟

۸ پاسخ

من جفتم سرکولاره.و دکتر ازالان برام سزارین نوشت تو پروندم

اینم که سزم

من دوتا طبیعی اوردم آخری جفتم سر راهی بود سز شدم

جفت سر راهی سزارینی

فک کنم جفت سر راهی رو سزارین میکنن
دنبال بهونه برا سزارین میگردی😂😂

بله جزو شرایط سزارین هست

فقط ی مدل جفت ک قشنگ دهانه رحم رو سزارین میکنن

جفتت پایین؟ میشه سونو رو ببینم

سوال های مرتبط

مامان طاها و نورا مامان طاها و نورا ۱ ماهگی
مامان جوجولو مامان جوجولو هفته سی‌وششم بارداری