۱۳ پاسخ

وای نکو‌مثل‌پسره من شروع کنه دیگه‌تموم‌نمیکنه 🥴

پسرم منم دهنش بو میده نمی‌دونم. چرا

شاید گلوش چرک کرده یا چیزی مونده گلوش بو میده

یا گلو درد داره
یا دل درد
بوی بد دهن و گریشم ممکنه بخاطر این باشه

عزیزم دکتر پسرم میگفت بوی بد دهن نشونه انگل هستش

عزیزم یه دکتر ببر بوی بد دهن بچه طبیعی نیست چونکمیگی بی قرارم هس

رفلاکس
یبوست
معده

گلوش عفونت داره عزیزم

دل درده حتما ،بوی دهنشم‌ممکنه از معدش باشه‌
چی خورده؟

احتمال خیلی زیاد گلوش تل شده ینی یچی مونده نمی‌دونم اعتقاد دارین یا نه اما من دارم چون پسرم می‌شد
ببرپیش کسی که سر درمیاره و مطمئنه بگو درش بیاره

رفلاکس ویبوست

شاید خوابش میاد

خوابش نمیاد ؟ گرسنش نیست ؟ شاید بهانه بیرون می‌کنه ببرش تا دم دری جایی

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷هیراد🩵 مامان آوینا🩷هیراد🩵 ۳ سالگی
مامان دلوین 😘 مامان دلوین 😘 ۳ سالگی