کل گهواره شده هفته های ۳۰ به بالا چرا

۱۶ پاسخ

از من ک همه زاییدن 😂

هرچی هفته خودت میره هفته های بالا رو نشون میده بخای از تجربیاتشون استفاده کنی✨️🤗

گهواره من همه زاییدن😂😐✌🏻

جدی میفرمایید پس ما چی هستیم اینجا😁🤣

دقیقا
هر چی بالا میام همه از من جلوترن 😂

گهواره من همه زایدن😂😑شده رفلاکس و کولیک و شیر خوردن و بند ناف

چون خودت داری میشی ۳۰

بازم خوبه 😂😂
گهواره من فقط شده زایمان و بخیه و نی نی
دیگه همه زایمان کردن و از نی نی هاشون عکس میزارن یا راجب زایمانشون میگن یا میگن بچم پی‌ پیش اینطوریه این رنگیه یا میگن سینم شیر نداره و ...
کلا همه زایمان کردن حس میکنم فقط من موندم بینشون🤣🤣🤣

شما چون هفته ت بالاس ، هفته های بالاتر از خودتو نشون میده

🫣🫣🫣😎😎😎😎

عزیزم چون هفته ات بالا هست

حالا توام دو روز دیگه 30 به بالا میشی دیه

از ما بدت میاد خاله 🥲🥹

دقیقا یا دارن میرن برا بدنیاآوردن نی نیا🥹🩷

کاش زودی بگذره فقط

خخخ ایشالله شما هم میشد

😊😊😊😊

سوال های مرتبط