از من ک همه زاییدن 😂
هرچی هفته خودت میره هفته های بالا رو نشون میده بخای از تجربیاتشون استفاده کنی✨️🤗
گهواره من همه زاییدن😂😐✌🏻
جدی میفرمایید پس ما چی هستیم اینجا😁🤣
دقیقا
هر چی بالا میام همه از من جلوترن 😂
گهواره من همه زایدن😂😑شده رفلاکس و کولیک و شیر خوردن و بند ناف
چون خودت داری میشی ۳۰
بازم خوبه 😂😂
گهواره من فقط شده زایمان و بخیه و نی نی
دیگه همه زایمان کردن و از نی نی هاشون عکس میزارن یا راجب زایمانشون میگن یا میگن بچم پی پیش اینطوریه این رنگیه یا میگن سینم شیر نداره و ...
کلا همه زایمان کردن حس میکنم فقط من موندم بینشون🤣🤣🤣
شما چون هفته ت بالاس ، هفته های بالاتر از خودتو نشون میده
🫣🫣🫣😎😎😎😎
عزیزم چون هفته ات بالا هست
حالا توام دو روز دیگه 30 به بالا میشی دیه
از ما بدت میاد خاله 🥲🥹
دقیقا یا دارن میرن برا بدنیاآوردن نی نیا🥹🩷
کاش زودی بگذره فقط
خخخ ایشالله شما هم میشد
😊😊😊😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.