۵ پاسخ

شياف استفاده كن

خوبه فقط استراحت کن

اصلا مهم نیست تو‌این هفته ها دیگه فقط حواست باشه خیلی خم راست نشی

من پله و جارو برقی و توالت ایرانی استفاده نمیکنم رابطه هم ندارم
۲۲هفته ۳۳بود سرویکسم
۳۰هفته که رفتم ۳۹بود

شاید خیلی تحرک داشتی یکم‌استراختتو زیاد کن

سوال های مرتبط

مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی
مامان ایلیا ✨🩵 مامان ایلیا ✨🩵 ۷ ماهگی