۱۱ پاسخ

عزیزم من از آنومالی سرویکسم ۲۸ و ۲۹ بود .
تا الانم با کمک‌خدا اومدم

اره منم سرویکسم ۳۱بوده

منم از انومالی۳۰ هستم استراحتم ولی نه کاملا مطلق،یه کم راه میرم تو واژنم یه حسی دارم یه کم تیر کشیدن گاهی هم درد پریود،ولی تا الان خداروشکر مشکلی نداشتم

من با ۳۱ توی انومالی بدون شیاف و استراحت تا الان رسوندم

اره عزیزم تو هفته بالاتر کمترم میشه نگران نباش منم مثل توام استراحتم نسبیه

بله بله
من یک سرویکس ۳۰ به هفته ۳۷ رسیده هستم
البته باید رعایت کنید من شیاف هم شبی یکی استفاده میکردم

من سرویکسم ۳۶ ولی چرا درد دارم یکم راه میرم دردم میگیره بچم خودشو سفت میکنه دکتر میگه چون بریچه اینجوریم

اره میرسونی الان عادیه تو این هفته سرویکست پایین تر باشه

انشاءالله به موقع زایمان میکنی استرس از همه این بد تره

آره خوبه تو این هفته این سرویکس

من ۲۵ هستم و استراحت مطلق با ۲شیاف روزانه

سوال های مرتبط

مامان nini👶🩷🤰 مامان nini👶🩷🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد