۶ پاسخ

منم الان ۲۷ سرویکسم استراحتم دکترم گفته احتمال زایمان زودرس داری فقط استراحت کن

خودت خواستی طول سرویکس بفهمی یا دکتر نوشته بود

از ۳۰ به بعد دیگه مهم نیست

۳ج ب بعد کمتر دکتری درخاست سرویکس داره

دکترتون نگفتن که پساری بزارید؟
اگر که نه فقط استراحت و استفاده از توالت فرنگی

در هفته 30ب بعد دیگه طول زیاد مهم نیست، استراحتت بیشتر بکن

سوال های مرتبط

مامان پناه جون 🩷 مامان پناه جون 🩷 ۴ ماهگی
مامان جوجه🐥🫀 مامان جوجه🐥🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری