منم اونجوری یهو اومد پایین برا سرکلاژ دیره انجام نمیدن تنها راه اینه ک استراحت باشی شیاف و آمپول پروژسترون استفاده کنی و آب زیاد مصرف کنی نمک نخوری زیر پاهات بالش بزاری ک بالاتر از سطح بدنت باشه ب پهلو چی بخوابی رابطه نداشته باشی،خم و راست نشی دسشویی فرنگی بری سرپا نمونی زیاد راه نری پله نری🙂من دوماهه اینارو رعایت میکنم۲۵بود شده۳۰
سلام عزیزم منم مثل تو یهویی فشار جنین بر سرویکس باعث شد سرویکسم بیاد پیان .از هفته 28اونطوری شدم انقباض و درد پریودی زیاد دارم الان دیگه چهار هفته ست نزدیکی نداشتم پیاده روی کلا قطع .اصلا ازخونه م تکون نخوردم .هر روز درحد غذا پختن و ظرفاروشستن پامیشم بقییه کارها رو خواهرم میاد انجام میده هفته ای سه چهار بار میاد .
باید خیلی خیلی رعایت کنی وگرنه خدای نکرده زود رس میشی .من دکترم گفت اگه فعالیت داشته باشم رحمم باز میشه و زود رس میشم .شیاف میذارم .اصلا هیچ جا نرو توخونه بشین واستراحت کن .من دیگه دارم دیونه میشم حتا در رو وانکردم بیرون و نگاه منم
نگران نباش
با استراحت و امپول و شیاف میرسونی
من چی بگم واسع من۱۳الان با پساری و شیاف پروژسترون سر میکنم فعلا
دیگه هرچی هفتت بره بالا میاد پایین چرا استرس به خودت میدی الکی
استراحت کن هیچی نمیشه
استراحت کن و داروهاتو مصرف کن عزیزم،منم همینطوزی بودم
باید سرکلاژ بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.