۷ پاسخ

منم اونجوری یهو اومد پایین برا سرکلاژ دیره انجام نمیدن تنها راه اینه ک استراحت باشی شیاف و آمپول پروژسترون استفاده کنی و آب زیاد مصرف کنی نمک نخوری زیر پاهات بالش بزاری ک بالاتر از سطح بدنت باشه ب پهلو چی بخوابی رابطه نداشته باشی،خم و راست نشی دسشویی فرنگی بری سرپا نمونی زیاد راه نری پله نری🙂من دوماهه اینارو رعایت میکنم۲۵بود شده۳۰

سلام عزیزم منم مثل تو یهویی فشار جنین بر سرویکس باعث شد سرویکسم بیاد پیان .از هفته 28اونطوری شدم انقباض و درد پریودی زیاد دارم الان دیگه چهار هفته ست نزدیکی نداشتم پیاده روی کلا قطع .اصلا ازخونه م تکون نخوردم .هر روز درحد غذا پختن و ظرفاروشستن پامیشم بقییه کارها رو خواهرم میاد انجام میده هفته ای سه چهار بار میاد .
باید خیلی خیلی رعایت کنی وگرنه خدای نکرده زود رس میشی .من دکترم گفت اگه فعالیت داشته باشم رحمم باز میشه و زود رس میشم .شیاف میذارم .اصلا هیچ جا نرو توخونه بشین واستراحت کن .من دیگه دارم دیونه میشم حتا در رو وانکردم بیرون و نگاه منم

نگران نباش
با استراحت و امپول و شیاف میرسونی

من چی بگم واسع من۱۳الان با پساری و شیاف پروژسترون سر میکنم فعلا

دیگه هرچی هفتت بره بالا میاد پایین چرا استرس به خودت میدی الکی
استراحت کن هیچی نمیشه

استراحت کن و داروهاتو مصرف کن عزیزم،منم همینطوزی بودم

باید سرکلاژ بشی

سوال های مرتبط

مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی
مامان ایلیا ✨🩵 مامان ایلیا ✨🩵 ۷ ماهگی