۲ پاسخ

خیر هیچ علائمی نداره متاسفانه.یا باید تاخیر بخورین یا لک لانه گزینی داشته باشین

باید از موعدت بگذره
وازلین

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 قصد بارداری
مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد