از صبح ۳ مرتبه سکسکه نینی مو حس کردم
طبیعبه؟؟خطرناک نیست؟

۵ پاسخ

منم از صبح تا حالا دوبار بوده . شنیدم بخاطر تکمیل شدن ریه اینجوری میشه

ن برعکس خوبم هست ینی ریه هاش داره تشکیل میشه

منم امروز دوبار یکیش نزدیک هفت هشت دقیقه طول کشید دلم خیلی میسوزه ناراحت میشم
میگن چه جور تحمل می‌کنه 🥺

برا منم سکسکع می‌کنه نسیت به قبل طولانی ترم هست

عزیزم چطور متوجه میشید

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته چهلم بارداری