پایان 7 ماهگی 💚🩷

تصویر
۱۴ پاسخ

خیلی هم خوبه انداره شکمت گلم
بسلامتی ایشالا💕🎀

ان شاالله بسلامتی بغلت بیاد☺️
یعنی منم پهلو ندارم همینقدر تابلو میشم!🥴

مبارکه عزیزم، ایشالا بسلامتی و خوشی بغلش بگیری و اسک شوق بریزی 🌹🌹🌹🌹😍😍😍

من الان اینقدر نیست🤗

بچت پسره؟

منم انشاالله فردا وارد ۸ ماه میشم 🥰😍

ب سلامتی نی نیتو دنیا بیاری گلم🥰

ب سلامتی بغلش کنی

این شیشه هارو چرا جلو آینه گذاشتی دختر ؟

شیشه هارو فقط 😂😂😂

ماشاله شکمت خیلی بزرگه

فقط شیشه ها تو😁😁😁

شیشه هارو دلم خواست🤣🤣🤣

ماشاالله ماشاالله چقدر شیشه..... 😂😂✌🏻

سوال های مرتبط

مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ روزهای ابتدایی تولد
مامان آیه مامان آیه ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۷ ماهگی
مامان Minel مامان Minel ۱۱ ماهگی