۲ پاسخ

عزیزم منم بدجور ریزش مو گرفتم
رفتم دکتر یه اسپری داد و قرص گرناهیر و قرص آهن و شامپو ضد ریزش

اگر میخای عکسشو بفرستم بعد دوروز مصرف کاملا نتیجشو دیدم الحمدلله امروز ک روز سومه فقط ی تار موم موقع شونه زدن افتاد

قرص اهن فرودین ناشتا تا یک ساعت بعدشم چیزی نخورید
امپول بیوتین +بپانتین هفته ای سه تا
دوماه
شامپو ضد ریزش
قرص ویتامین دی ۱۰۰۰ هزار روزانه

سوال های مرتبط