۸تومن
با بیمه سلامت برو آزمایشگاه مرکزی
هم جوابش دقیقه
هم هزینه ای برنمیداره برات .
چجوری باردار شدی ؟؟؟
من استرس گرفتم والا 😂🤦🏽♀️ آخه از بین دوستام تو سومین نفر هستی ک سومی یا چهارمی باردارین
دیگه نمیخام بیام گهواره 😂
سونو ان تی من ۸ فروردین انجام دادم شد ۳۵۰۰ و آزمایش غربالگری هم شد ۲ تومن
سونو انومالی هم ۲۰ اردیبهشت شیراز انجام دادم با سونو داخلی ۸۵۰۰ شد خود انومالی تنها حدود ۶ تومن
با چ بیمه ای 🤦♀️🤦♀️
غربالگری اول تقریبا ۳تومن سنو آزمایش هم ۱نیم اما ازمایشگاه مرکزی ۵۰۰گرفت
من دختر داییم ازمایش رفته بود ۴تومن ۳خرداد حالا دیگه سنو نمیدونم ازمایش از خصوصی داده ها
من غربالگری اولم قبل عید البته انجام دادم بهمن ماه سونو شد یک میلیون شصت آزمایش یک میلیون صد و پنجاه البته من آزمایشم ریسک زد که مجبور شدم ده میلیون بدم آزمایش سلفری انجام بدم.سونو آنومالی من پنج میلیون شد قبل عید.سونو رشد یک میلیون و صد و شصت هزارتومان دادم آزمایش قند و گلوکز رفتم بهداشت هزینه اش زیر صد تومن شد یه سونو آخر هم دارم که دیگه نمیدونم چند میشه احتمالا همون هم بالای یک میلیون
سونو دادم ۲۷۰۰.ازمایش دادم دولتی دادم ک اشتباه دراومد ازمن میشنوی نرو دولتی.
فکنم ۵تومن غربالگری اول با ازمایشش
غربالگری اول سونو و آزمایش شد 5 تومن دومی فکر کنم سه تومنی شد
سونو ان تی ۳۵۰۰ آزمایش ۱۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.