۱۰ پاسخ

من از همسرم کمک میگرفتم

نزن خب ولشکن تا بخیه هاتو بکشی

مگه بخیه ها جذبی نیست؟
باید بگیم که جذبی بزنن؟

بخیه مگ اون‌پایین نیس؟؟

نزن ‌صبر کن بیوفته

منم میترسم دکتر گف 10روز دیگ بیامعاینه بخیه از الان استرس شیو دارم

چه عجله ای داری حالا خواهر

نزن خواهر

چند روز دیگه صبر کن که بخیه ها بیفته

وای شیو برا چته نمیخواااای

سوال های مرتبط