۲۱ پاسخ

لایکم کنید پیامم بیاد بالا
داخل ایفون یک قابلیتی داره این گوشیه ک سمعک داره روش پایین عکسش رو میزارم
اون رو اضافه کنید به ایکن بالا بعدش ایرپادتون رو وصل کنید به گوشی بعد بلندگوی گوشی رو بزارید رو شکم صدای قلبش رو کاملا واضح میتونید بگویید و کیف کنین
البته خودم ایرپادم رو گم کردم تو خونه هنوز دنبالشم😂

تصویر

چرا لایو لیسن من روشن نمیشه؟

تصویر

ولی میدونی واسه جنین ضرر داره

من نتونستم چرا

یه چیزی گفت و همه را گذاشت تو خماری و رفت 😂😂😂😂

چرا حس میکنم سر کاریه؟😂😑

اخه نی نی خودمونه یا چی

چجوری؟ این برنامه اس؟

من دارم میشه بگی کجا بریم؟

بیشتر توضیح میدادی خواهر🫠🫠😂دل همرو اب کردی و بی جواب گذاشتی

چطوری

چطور منم دارم ایرپاد

لطفا توضیح بده چطوری متوجه نشدم من

چطوری مگه میشه؟؟

دارم ولی اینو بلد نیستم یاد بدین لطفا

چجوری اسم برنامش چیه

چه گوشیه ؟ چه جوریه؟لطفا درست توضیح بده ممنون

چجوری

چطوری

چطوری؟

ینی چی چجوریه

سوال های مرتبط

مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد 🐣🌱 مامان محمد 🐣🌱 ۱۲ ماهگی