چه بهتر نوش جونش
اگه غذا میخوره مشکلی نداره دکتر به من گفت نشانه سلامت وزنگیری خوب بچست حالا یه بچه ای تمایل به شیر داره غذا کمتر میخوره یکی برعکس مهم اینه وزن بگیره
نه غذا بده میوه بده
خوش بحالت چه کاریه بده بخوره
خب غذا و اینو که بهتره
من به دکتر گفتم کارن اینجوریه
گفت اشکال نداره طعم غذارا بیشتر دوست داره
گفت حالا این شیر خشکا خیلی خوبن پر از قندو معلوم نیست چین🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.