دخترمنم دقیقا همینجوری شده خیلی نق میزنه و کلافه س انگار نمیدونم چرا😣
دقیقا منم همین تاپیک رو زدم ...
منم خسته ترینم نمیدونم چرا ...
تقریبا سن بچهامون هم یکیه ...چرا اینجور شدن من که از کت کول افتادم
بچه منم این سن که بود بسیار جیغ میزد
همش فکر میکردم یه طوریشه در حالیکه گریه نمیکرد فقط جیغ میزد
تا اینکه یکی از مامانا گفت داره صداشو کشف میکنه و طبیعیه
الان کمتر جیغ میزنه بیشتر آوا از خودش در میاره
بعضی مواقع دل درد دارن یا گرسنه ان
واااقعااااا چراااا پسر منم نمیدونم چرا بچه ها اینجور شدن هرکسی هم میاد میگ ک چرا بچه های تو اینجورین بچه های ما خوب بودن و فلا ن و ...... ینی دندونم هم درد میکنه دیگ میخوام بزنم زیر گریه واقعا نمیکشم دیگ :(
دختر منم سرویس میکنه یعنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.