۵ پاسخ

سلام عزیزم تایپ منو جواب میدی خیلی نگرانم گوشیم خورد تو ملاج بشم میترسم چشاش انحراف پیدا کنه یا خدایی نکرده چیزیش بشه

منم از بعد واکسن ۴ ماهگی اینطوری شد.

کمی شکمش و چرب کن .
جاشم ن گرم باشه ن سرد

وای پسر منم😩😩😩😩صد بار تا صبح پامیشم اگه نتونه تکون بخوره گریه میکنه یعنی واقعا سخت شده

شاید گرمشه

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی