۸ پاسخ

عزيزم شما چقد قبل تخمكگذاري رابطه داشتي كه دخترشده

بچه رو پرخور نکن. ۱۲۰ سی‌سی برای ۶ ماهه‌ها است. بالا نمیاره اینقدر بهش شیر میدی؟

احتمال اینکه معدش اذیت بشه و رفلاکسی بشه خیلی بالاست باز میگم دکتر بهتر تشخیص میده با توجه به بدن بچه وقتی معاینه بکنه

ماشاالله خیلی پر خوره فسقلی ، اگر اذیت نمیشه که ایرادی نداره فکر میکنم مگر اینکه زیادی وزن بگیره که دکتر ببینتش بهت میگه که چقدر بدی ، ۱ ماهگی باید ببری چکاپ دیگه حتما به دکتر بگو

خیلی زیاده برااین سن این عدد

خیلی زیاده نهایتش ۶۰ تا باید بدی الان

خیلی زیاده نهایت ۶۰تا باید بدی برای این سن رفلاکس میگیره

اگه بالا نمیاره اوکی

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۳ ماهگی