۵ پاسخ

من تنها شیر خشک میدم شیر ندارم
دوساعت یبار 30تا یا سه ساعت30تا
یعنی کم میدم ب بچم؟ اخه یبار دادم بالا اورد دیگ ترسیدم زیاد بدم

شیر خودتم میدی؟

چه شیر خشکی میدی؟؟

تهش ۶۰ تا بده

زیاده دختر

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۳ ماهگی