خانما کسی بیمارستان شهدا قم زایمان کرده؟

۲ پاسخ

من نه از اطرافیان ازش خوب شنیدم نه حتی خانه بهداشت و کارکنای بیمارستان ابی طالب...
همشون میگن رسیدگیشون بده

خواهر من راضی بود از بیمارستان شهدا
مخصوصا از ماماش میگفت اخلاقش خیلی خوب بود.

سوال های مرتبط

مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان گيلاس مامان مامان گيلاس هفته سی‌ودوم بارداری