۳ پاسخ

منم ابنجورم شکمم سفت میشه و گاهی درد دارم تیر کشیدن دارم

یسر بری بیمارستان بد نیست

بنظرم اگه نزدیک‌تر شدن انقباضات برو بیمارستان

سوال های مرتبط