خانوماا من در پریودی دارم ..دردزایمانه

۴ پاسخ

من سزارین هستم

ن عزیزم درد پریودی عادیه
در زایمان میگیره ول میکنه بعد ۱ دقیقه دوباره میگیره ول میکنه

منم دقیقان

اگه‌میگیره ول میکنه یا خیلی شدیده بله

سوال های مرتبط