۴ پاسخ

دختر من خوب میشد دوباره زردیش بر میگشت
ببر پیش یا دکتر خوب ازمایش اینا بدین ببینین از چی هس مال خودم از شیرم بود شیرمو ندادم خداشکر خوب شده

نوزادای نارس اونجور میشن‌دختر من ۳۵ هفته دنیا اومده برا همونه

نگران نباش زردی دخترم با دستگاه 19 بود دکترش گفت هفت روز اول مهمه که کنترل کنی

دو روز بیمارستان بودیم زبر دستگاه بعدش دکتر گفت کاریش نداشته باش

ان شاءالله دیگه بالا نمیره،
آب انار بخور اگه شیر خودتو میدی خیلی خوبه

سوال های مرتبط