تب ۳۸ برای نوزاد ۱۰ روزه بالاست؟؟

۵ پاسخ

ارهههه

اره عزیزم حتما دکتر ببر تا فردا بهش استانیفن دو برابر وزنش بده

ازه 38/۴ تب اورژانسیه

حتما ببر دکتر ۳۸ تبه دیگه ده روزه یک ماهه نداره

آره عزیزم برای بچه بزرگ ترم خوب نیست ببرش دکتر حتما

سوال های مرتبط

مامان gol pesar مامان gol pesar ۱۱ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
بابای رادین بابای رادین ۷ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۳ ماهگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی