منتظری کی بیاد کمکت
مگه مادر نیستی بلند شو خودت و زندگیتو باهم بتکون خودت باید زندگیتو بچهات ودریابی هیچکس نمیاد سراغت تاحالت خوب نشه
چقد منی شما... درکت میکنم
ایمان وتوکل به خدا رو قویی کن همچیز حل میشه..قرآن بخون آرامش عجیبی توشه...از خدا بخواه صبرو توانتو زیاد کنه...من کنه از خدا همچیز میخوام...چوونن اونه فقط دستمو میگیره
پسرت دیگه بزرگه خیلیا بچه شیر به شیر دارن از کسی انتظار کمک نداشته باش
بچه هست و اذیتاش بیخیال باش نه به خودت سخت بگیر نه به بچه هات
از ما کمک نخواه برید مشاور افسردگی رو جدی بگیر چیزی نیست که با توصیه و مامان و خواهر حل بشه باید ب بلد کار درستش کنه
منم همینجور همش اعصابم خورد فک میکنم دیونه شدمممممم اول حال خودت خوب کن با پسرت مهربونم باش خوب میشه نگران نباش
خدا کمکت میکنه عزیزم
کائنات تنهات نمیزاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.