نه بابا با مردم مشکل ندارن ک بزنن
اون اتم بزنه ماهم داریم میزنیم
نه عزیزم هیشکی اتم نمیزنه خیالت راحت.
والا که هسته ای بغل گوشمونه و چند بار زدن چکار کنیم . کاشان پر پایگاه نظامی و بسیجی و سپاهی . یه ربع راه داریم تا پایگاه هوا و فضا سپاه .اتفاقا داداشم سربازی اونجا نگهبان دلواپسش هستم پر آپارتمان تو اون مجموعه همه از دم سپاهی
مگه الان تهران خبریه؟
نه بابا نترس مگه الکیه
عزیزم مگه بمب اتم الکیه بعدش باید به جامعه جهانی جواب پس بدن جنایت علیه بشریت میشه محاکمه میشن
عزیزم هممون استرس داریم
ولی تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیفته بسپر به خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.