۱۰ پاسخ

ژوپین عالیه رنگشم ثابته ولی من خودم به شخصه ۷۵۰ نمیدم به استیل و ژوپین
اگه بخوام بدل گوشم کنم از ۲۰۰ تومن بیشتر هزینه نمیکنم الانم یه گوشواره خوشکع پاپیونی ۱۵۰ تومنی تو گوشمه وقتی قراره ۷۰۰ هزینه کنم ۷۰۰ رو یه تومن میکنم و نقره میخرم
میدونی نقره هر وقت ببری بفروشی پوله اما بدل هیچ ارزشی نداره

عزیزم من دیشب یه جفت حلقه ای کارتیر بزرگ خریدم 300 تومن
ژوپینکم هستن

خیلی خوشگله قیمتش همین حدود .. منم هفته پیش قیمت کردم از ششصد بود تا هشتصد بستگی به مدلاش داشت

چه نازززززه😍

من گرفتم یه هفته پیش یه قلب کوچیک اویزونه ازش چهارصد

اره منم فقط حلقه شو پارسال گرفتم ۲۵۰

چ قشنگه

اره خوشگله
من. پارسال گرفتم 400 الان ک همچی چن برابر شده بنظرم خوب میگع

خیلی خوشکله

خیییلی نازه

سوال های مرتبط