۱۹ پاسخ

چای، میوه، شیرینی

کاچی میدیم

قوتوو و آب رغنو

چای شیرینی جوجوشو چیه ؟

چای .شیرینی و قووتو

چای و شیرینی و هرکی دوست داشت کاچی

ما ميوه و شيريني و كاچي گيفت نوزادي

ما کرمانی ها قوتو و کاچی

چای و میوه و قوتو

شربت شبرینی میوه

چای و میوه و شیرینی

شما سر بچه اول فقط جوجوش میدید یا همه بچه ها؟

چیه جوجوش

چای میوه شیرینی و قوتو

جوجوش چيه؟

ما سفوف و چايي و شيريني

چی هست عزیزم تا حالا نخوردم

شیرینی و چایی

جوجوش چی ؟ ما رسم داریم جشن بگیریم تو تالار

سوال های مرتبط