همش یکیه فقط، پیتو بوش بهتره
مامابیبی بگیر
هم بوش ملایمه،هم درصد رضایتش بالاس،هم قیمتش مناسبه تو مایه ها فیروزه قیمتش
خواهرشوهرمم استفاده کرد هیلی راضی بود
خواهرشوهرمم و دوستمم از پماد سوختگیشم خیلی راضی بودن
من خارجی زیاد خریدم بهترین برندا دخترم حساسیت نشون میداد فیروز زدم خوب بود دیگ ام فیروز هریذم
پینو من پودر صابونش و الان دارم عالیه
پينو وركر و اولين باره اسمشو ميشنوم
من پینو گرفتم بوش ملایمه فیروز بنظرم بوش تند بود خوشم نیومد
من دوسال و ۹ ماهه پینو استفاده میکنم
بنظرم همشون یکی هستن
من مایبیبی گرفتم
برای بچه اولم فیروز خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.