دخترا برای شوینده کدوم مارک خوبه
ورکر
فیروز
پینو

۸ پاسخ

همش یکیه فقط، پیتو بوش بهتره

مامابیبی بگیر
هم بوش ملایمه،هم درصد رضایتش بالاس،هم قیمتش مناسبه تو مایه ها فیروزه قیمتش
خواهرشوهرمم استفاده کرد هیلی راضی بود
خواهرشوهرمم و دوستمم از پماد سوختگیشم خیلی راضی بودن

من خارجی زیاد خریدم بهترین برندا دخترم حساسیت نشون میداد فیروز زدم خوب بود دیگ ام فیروز هریذم

پینو من پودر صابونش و الان دارم عالیه

پينو وركر و اولين باره اسمشو ميشنوم

من پینو گرفتم بوش ملایمه فیروز بنظرم بوش تند بود خوشم نیومد

من دوسال و ۹ ماهه پینو استفاده میکنم
بنظرم همشون یکی هستن

من مایبیبی گرفتم
برای بچه اولم فیروز خریدم

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وهشتم بارداری