سلام مامانا
بنظرتون مارک فیروز یا پینو بی بی؟

۱ پاسخ

بعضیا که فیروز استفاده کردن میگفتن خیلی موها و پوست رو خشک میکنه. پینو رو میگفتن بوی بهتری داره. منم نمیدونم برا همین هنوز نگرفتم، گفتم اگه خواستم بگیرم اول یه دونه سایز کوچیک بگیرم‌بعد اگه دیدم اوکی بود دوباره تهیه کنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد