۴ پاسخ

من که چون بچه حساسیت داره. هیچی نمی خورم. جز برنج. سیب زمینی. مرغ و نان. 14 کیلو کم کردم. ولی مکمل ها رو می خورم.

رژیم شیردهی داریم.
اونم دکتر تغذیه باید بده

تا 6 ماهگی نمیشه

تو شیر دهی اصلا نمیتونی رژیم بگیری

سوال های مرتبط

مامان آرمان🫐 مامان آرمان🫐 ۱۰ ماهگی
مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی