من تو ۳۳ هفته رفتم بهم نوبت داد برای ۲۶ خرداد میشم ۳۷ هفته و ۶ روز
دیگه الانا باید بدونی دکتر من که ۳۰ هفته بودم پرسیدم گفت🫡
به من گفتن ۳۸ هفته و سه روز
من سزارین هستم سی و هشت هفته نوبت داده
۳۷ هفته نامه بستری داد بهم هر وقت مشکلی بود یا دردم گرفت برم بیمارستان
اخرین مهلت هم داخلش نوشت
به من هفته ۳۵ گفت بیست و سوم خرداد
ولی ۱۸ خرداد پرونده و مدارک و ای چیزا رو میده و نوبت قطعی رو میزنه
من سزارین دومم ۳۸هفته و یک روز وقت عمل داده
طبیعی باسه زیاد معلوم نیس که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.