خانم ها نامه زایمان رو کی دکتر میده
چند هفتگی باید بریم پیشش؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

برای من گفت تو ۳۵ هفته برو سونو بده چون طبق غربالگری دوم رشته بچم ی هفته جلو بود گفت اگه رشتش خوب باش بین ۳۶ یا ۳۷ هفته سز میشی و چون سابق زایمان زودرس هم دارم برای همین پسرم ۳۵ هفته ۴ روز ب دنیا اومد

والا برای من که نداد فعلن

من ۳۷ هفته داد

۳۶ هفته

منو یه هفته مونده بود داد

برای منکه ۳۷هفته میده یعنی دو روز بعد

من ۳۶ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان آروین👶🏻💙 مامان آروین👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وچهارم بارداری