برای من گفت تو ۳۵ هفته برو سونو بده چون طبق غربالگری دوم رشته بچم ی هفته جلو بود گفت اگه رشتش خوب باش بین ۳۶ یا ۳۷ هفته سز میشی و چون سابق زایمان زودرس هم دارم برای همین پسرم ۳۵ هفته ۴ روز ب دنیا اومد
والا برای من که نداد فعلن
من ۳۷ هفته داد
۳۶ هفته
منو یه هفته مونده بود داد
برای منکه ۳۷هفته میده یعنی دو روز بعد
من ۳۶ هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.