دارم برای نی نی کتاب میخونم🫠
فکر کنم خوشش هم میاد لگد میزنه همش😂😍

تصویر
۶ پاسخ

منم صبح ها بعد صبحونه برای گل دختری کتاب داستان میخونم، در تمام طول مدت بی حرکته، بعد که تموم میشه لگد میزنه(احتمال میدم به نشانه تشکره)🥰

گولش نزن همین که بدنیا بیاد پرستارا فارسی حرف بزنن میفهمه ایرانیه🤣

زیر نویس فارسی داره؟🤣

با ترجمه میخونی یا نه؟ 😂😫

چقدر دوس دارم زبان انگلیسی رو کامل یاد بگیرم

جووون ما فارسیشم نمیخونیم چ برسه انگلیسی

سوال های مرتبط