۵ پاسخ

روز ۱۰ فولیکول ۲۰ داشتم، روز ۱۱ آمپول زدم، ۳۶ ساعت بعدش اولین نزدیکی، بعدش فرداش دوباره، بعد یه شب درمیون تا پریودی بعدی.

من۱۴سیکل شب زدم ازفرداصبحش یه روز درمیون اقدام کردم

من ١٥ازادسازى زدم گفت همون شب اقدام كن قبلشم اقدام داشته باش بعداز امپول يه روز درميون

من 14 سیکل آزادسازی زدم

منو دکترم گفت یکی روز ۵ بزن یکی روز ۷ پریودی بزن،ولی نگفت چند ساعت بعد اقدام کن
حالا نمیدونم قرص دوفامد هم داده گفت روز ۱۴ تا ۲۵ بخور،بخاطر قرصی ک داده نگفته اقدام کن یا یادش رفته بگه

سوال های مرتبط