۱۰ پاسخ

به نظرم شیردوش فقط برقی خوبه دستی خیلی اذیت میشه خب

اگه میخوای شیر خودتو بدی تلاش کن بگیره. چوناگه مک نزنه کم کم شیرت خشک میشه

ببین آموزش ببین هرجوز شده سی‌نت بده شیرت کم میشه 🥺

من شیردوش بیبی لند گرفتم راضی بودم
قیمتش هم مناسبه

من الان نزدیک ۳ ماهه میدوشم با این شیردوش پمپی دستیا بنظرم از برقی بهتره

چرا نمیگیره انقدر بده بزار همون سینه یگیره عادتش نده به شیشه

بیبی لند من دارم خوبه

خواهرم از این معمولیا که ۱۵۰ تومنن گرفت براش جواب بود چندتا از این گرونا خریده بود بکارش نمیومدن

من شیر دوش لاولی گرفتم خوب بود

شیردوش فیروز خوبه من گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی و آرتمیس مامان علی و آرتمیس ۴ ماهگی
مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۱ ماهگی
مامان نبات💛🌙 مامان نبات💛🌙 روزهای ابتدایی تولد