۱۱ پاسخ

منکه اخرای چهارماه میزاشتم بشینه الان دیگه پنج دقیه خودش میتونه بشینه بدون کمک

دختر من الان 7 ماه 12 روزشه نمیشینه ولی 3ماه 18 روزش بود غلت زد

ایلیا ۵ ماه ۲۰ روز دیگه کم کم دورش بالشت گذاشتم

من از ۵ کوتاه میزاشتم بشینه
دکترش البته میکفت از ۴ کوتاه بزار که من دلم نیومد😁
۶ نشست خودش

الان بزارش کم کم
ولی از شش ماهگی ما رسم داریم میزاریم تو صندلی و چیزی رو سرشون میریزم مثل رو سر عروس که میریزن😁
غلت میزنه کم کم نگران نباش
من همش میگفتم چرا غلت نمی زنه یاد که گرفت دیگه یک سره غلت میزد و گریه می کرد که درستم کن😬😬😬

یه روز یهو‌از خواب پا میشی میبینی داره غلت میزنه و سینه خیز میره ،نشستن هم از اوایل ۶ماهکی با کمک یا اگر بالش شیر دهی داری میتونی استفاده کنی پسر من الان تقریبا داره مستقل میشه تو نشستن

از پنج ماهگی میتونی تو بغلت بذاری بشینه و بعدشم اروم اروم رو زمین دورش متکا بذاری تا خودش دیگه یاد بگیره
حالا یه سری هم از ۶ ماهگی اینکار رو میکنن

منم بچم یه هفته میومد به‌پهلو بعد یاد گرفت بچرخه

پسر من که اصلا بلد نیست رو سینه بیوفته ولی از بعد واکسن میتونی کمکش کنی بشینه تو بغلت
تا یه مدت
بعد که کمرش سفت شد میتونی دورش بالش بچینی مثل یه مربع که بتونه وسطش بشینه نیوفته

هر بچه با بقیه متفاوته

پسرمن میشینه دودقه بعد چپه میشه😂

سوال های مرتبط