والا من از بعد 10/11ماهگی گاهی میدادم تا معدش کم کم عادت کنه بحرحال ممکنه یه جا ادم گیر باشه یا در مواقع ضروری که اب جوشبده پیدا نشه میخاستم معده بچم عادت داشته باشه که یهو حالش بد نشه یا چه میدونم جوری نشه که چیزی بشع
من که آب تصفیه میدم
من گاهی ابجوش نباشه اب شیر میدم
دکتر به من گف تا دوسال باید جوشیده بدی
من خیلی وقته از ابسرد کن یخچال میدم
اب تصفیه بدی بهتر الان برای بزرگاهم ضرر داره بچوشون بزار سرد بشه عالی
من ک ندادم هنوز
منکه فعلا ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.