از یک سالگی به بعد میشه آب شیر داد؟؟

۸ پاسخ

والا من از بعد 10/11ماهگی گاهی میدادم تا معدش کم کم عادت کنه بحرحال ممکنه یه جا ادم گیر باشه یا در مواقع ضروری که اب جوشبده پیدا نشه میخاستم معده بچم عادت داشته باشه که یهو حالش بد نشه یا چه میدونم جوری نشه که چیزی بشع

من که آب تصفیه میدم

من گاهی ابجوش نباشه اب شیر میدم

دکتر به من گف تا دوسال باید جوشیده بدی

من خیلی وقته از ابسرد کن یخچال میدم

اب تصفیه بدی بهتر الان برای بزرگاهم ضرر داره بچوشون بزار سرد بشه عالی

من ک ندادم هنوز

منکه فعلا ندادم

سوال های مرتبط